Kadry
§ 42
REGULAMINU ORGANIZACYJNEGO STAROSTWA POWIATOWEGO
w Czarnkowie
KADRY - KA
Do podstawowych zadań stanowiska należy:
1) opracowywanie projektu Regulaminu Pracy Starostwa, Regulaminu Wynagradzania Pracowników Starostwa i ich nowelizacji;
2) prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz prowadzenie akt osobowych pracowników Starostwa oraz kierowników jednostek organizacyjnych z wyjątkiem kierowników szkół i placówek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest powiat;
3) prowadzenie spraw i obsługa techniczna organizacji naboru kandydatów na wolne stanowiska
urzędnicze i kierownicze stanowiska urzędnicze;
4) prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników Starostwa, spraw dotyczących urlopów pracowniczych oraz spraw emerytalno-rentowych pracowników;
5) planowanie i koordynowanie szkoleń, dokształcania i doskonalenia zawodowego pracowników Starostwa z uwzględnieniem zakresu, kierunków i form szkolenia;
6) planowanie wydatków osobowych Starostwa, ich realizacja zgodnie z zatwierdzonym planem finansowym;
7) prowadzenie spraw związanych organizowaniem praktyk oraz stażów pracowniczych w Starostwie dla uczniów, studentów, aplikantów i absolwentów szkół;
8) współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizacji zatrudnienia skierowanych osób bezrobotnych;
9) sporządzanie sprawozdań statystycznych w zakresie prowadzonych spraw;
10) prowadzenie spraw związanych z zakładowym funduszem świadczeń socjalnych;
11) prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi pracowników Starostwa, kierowników jednostek organizacyjnych i członków Zarządu Powiatu;
12) prowadzenie kontroli dyscypliny pracy oraz wykorzystywania zwolnień lekarskich w Starostwie.