W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Powiat Czarnkowsko-Trzcianecki

ul. Rybaki 3
64-700 Czarnków

tel.: 67 253 01 60
fax: 67 253 01 61

email: powiat@pct.powiat.pl
www.czarnkowsko-trzcianecki.pl


Adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej: /PCT/SkrytkaESP


NIP Powiatu: 763-20-92-218
REGON Powiatu: 570799510


Nr konta bankowego:
76 8951  0009  0000  1007  2000  0010

ZDP-2.2410.5.2016

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego w sezonie 2016/2017
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy ZDP-2.2410.5.2016
Zamawiający Zarząd Dróg Powiatowych w Czarnkowie
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia Usługi
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Gdańska 56, 64-700 Czarnkow
rozstrzygnięcie

Dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty - patrz załącznik.

                                                                                                                                                                                                                                            Czarnków, dnia 03.11.2016 r.

ZDP-2.2410.5.2016

Czarnków: Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego w sezonie 2016/2017


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie
Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:


I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Czarnkowie, ul. Gdańska  56,
64-700   Czarnków, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 672 552 823, e-mail ,
faks 672 552 931.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

www.czarnkowsko-trzcianecki.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

www.czarnkowsko-trzcianecki.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Zarząd Dróg Powiatowych w Czarnkowie
Adres:
ul. Gdańska 56, 64-700 Czarnków


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego w sezonie 2016/2017
Numer referencyjny: ZDP-2.2410.5.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Opis zadań-Obwód Drogowy w Czarnkowie: ZADANIE Nr I 1. Odśnieżanie następujących dróg powiatowych gmina Czarnków i Lubasz: 1356P ul. Wroniecka m. Czarnków 1209P gr. powiatu - Walkowice - Romanowo - Czarnków 1342P Sarbia - Gębice - Huta - Komorzewo 1341P Brzeźno - Gębice - granica powiatu 1351P Białężyn - Grzępy do dr. 1343P, 1350P Komorzego - Prusinowo 1346P Prusinowo - Śmieszkowo - droga woj. 178 1344P Pianówka - Goraj 1348P Lubasz - Stajkowo - Nowina 1349P od dr.woj.153 - Bzowo - Stajkowo 1334P Romanowo Górne - gr. powiatu (Kruszewo) - gr. powiatu - Marunowo 1345P Dębe - Śmieszkowo do drogi woj. 178 Środki transportowo - sprzętowe niezbędne do wykonania zadania to: Nośnik o ładowności powyżej 5 t + pług średni - szt. 1 Ładowarka o pojemności łyżki > 1 m3 - szt. 1 Usługa dotyczy oczyszczania nawierzchni dróg ze śniegu nośnikiem z pługiem średnim Wykonawcy na w/w drogach przez ok. 20 dni po 6 godz. dziennie w sezonie zimowym 2016/2017 i odśnieżanie dróg ładowarką o pojemności łyżki > 1 m3 Wykonawcy przez 20 dni 6 godz. dziennie w sezonie zimowym 2016/2017. ZADANIE Nr II 1.Odśnieżanie następujących dróg powiatowych gmina Lubasz: 1346P Prusinowo - Sławno - Sokołowo 1347P Lubasz - Sławno - Kamionka Środki transportowo - sprzętowe niezbędne do wykonania zadania to: Ciągnik rolniczy+ pług średni - szt. 1 Ładowarka o pojemności łyżki > 1 m3 - szt. 1 Usługa dotyczy oczyszczania nawierzchni dróg ze śniegu ciągnik rolniczy + pług średni Wykonawcy na w/w drogach przez ok. 15 dni po 6 godz. dziennie w sezonie zimowym 2016/2017 i odśnieżanie dróg ładowarką o pojemności łyżki > 1 m3 Wykonawcy przez 15 dni 6 godz. dziennie w sezonie zimowym 2016/2017. ZADANIE Nr III 1. Odśnieżanie następujących dróg powiatowych gmina Czarnków, Lubasz, Połajewo: 1343P Śmieszkowo - Boruszyn 1342P Młynkowo - Komorzewo 1846P gr. powiatu -Tarnówko - Boruszyn - Połajewo - Krężoły 1353P Tarnówko - Młynkowo - Krosinek - Połajewo 1352P Przybychowo - gr. Powiatu Środki transportowo - sprzętowe niezbędne do wykonania zadania to: Ładowarka o pojemności łyżki > 1 m3 - szt. 1 Równiarka - szt. 1 Usługa dotyczy oczyszczania nawierzchni dróg ze śniegu ładowarka o pojemności łyżki > 1 m3 Wykonawcy na w/w drogach przez ok. 15 dni 6 godz. dziennie w sezonie zimowym 2016/2017 oraz odśnieżanie w/w dróg równiarką Wykonawcy przez ok. 15 dni po 6 godz. dziennie w sezonie zimowym 2016/2017. Obwód Drogowy w Trzciance ZADANIE Nr IV 1. Odśnieżanie dróg powiatowych gmina Trzcianka, Czarnków: 1332P Biała - Radolin - Radolinek - Kuźnica Czarnkowska 1333P Trzcianka - Radolin 1335P od dr. woj. 178 - Radolinek 1326P (kierunek Gajewo) od dr. woj. 174-Zofiowo-do dr. woj. 174 (kierunek Czarnków) Środki transportowo - sprzętowe niezbędne do wykonania zadania to: Ciągnik rolniczy + pług średni - szt. 1 Usługa dotyczy oczyszczania nawierzchni dróg ze śniegu ciągnik rolniczy + pług średni Wykonawcy na w/w drogach przez ok. 20 dni po 6 godz., dziennie w sezonie zimowym 2016/2017. ZADANIE Nr V 1. Odśnieżanie dróg powiatowych gmina Trzcianka: 1318P Rychlik - Siedlisko 1319P od dr. woj. 180 - Górnica 1320P Biernatowo - do dr. woj. 309 1324P od dr. woj. 178 - Nowa Wieś - Runowo Środki transportowo - sprzętowe niezbędne do wykonania zadania to: Ciągnik rolniczy + pług średni - szt. 1 Usługa dotyczy oczyszczania nawierzchni dróg ze śniegu ciągnik rolniczy + pług średni Wykonawcy na w/w drogach przez ok. 20 dni po 6 godz., dziennie w sezonie zimowym 2016/2017. ZADANIE Nr VI 1. Odśnieżanie dróg powiatowych gmina Trzcianka: 1327P Łomnica - Trzcianka - (ul. Łomnicka) 1328P Pokrzywno - Łomnica - Wrząca 1163P Róża Wielka - gr. powiatu - Pokrzywno - gr. powiatu 1167P od dr. woj. 170 granica powiatu (Róża Wielka) Środki transportowo - sprzętowe niezbędne do wykonania zadania to: Samochód ciężarowy o ładowności powyżej 5 t do pługa - szt. 1 Usługa dotyczy oczyszczania nawierzchni dróg ze śniegu samochodem ciężarowym powyżej 5 t Wykonawcy z pługiem Zamawiającego na w/w drogach przez ok. 20 dni po 6 godz. dziennie w sezonie zimowym 2016/2017. ZADANIE Nr VII 1. Odśnieżanie następujących dróg powiatowych gmina Trzcianka: 1331P Trzcianka - Biała 1332P od dr. woj.180 - Biała - Radolin Środki transportowo - sprzętowe niezbędne do wykonania zadania to: Ładowarka o pojemności łyżki > 1 m3 - szt. 1 Usługa dotyczy oczyszczania nawierzchni dróg ze śniegu ładowarką o pojemności łyżki > 1 m3 Wykonawcy na w/w drogach przez ok. 20 dni po 5 godz., dziennie w sezonie zimowym 2016/2017. ZADANIE Nr VIII 1. Odśnieżanie następujących dróg powiatowych gmina Trzcianka: 1328P Pokrzywno - Łomnica - Wrząca 1163P gr. powiatu - stacja Stobno do dr. woj. 180 1329P Stobno-granica powiatu (Ługi Ujskie) Środki transportowo - sprzętowe niezbędne do wykonania zadania to: Ładowarka o pojemności łyżki > 1 m3 - szt. 1 Usługa dotyczy oczyszczania nawierzchni dróg ze śniegu ładowarką o pojemności łyżki > 1 m3 Wykonawcy na w/w drogach przez ok. 20 dni po 6 godz., dziennie w sezonie zimowym 2016/2017. Obwód Drogowy w Wieleniu ZADANIE Nr IX 1. Odśnieżanie następujących dróg powiatowych gmina Wieleń, Lubasz: 1340P Gulcz - Krucz 1339P Rosko - Hamrzysko Środki transportowo - sprzętowe niezbędne do wykonania zadania to: Ładowarka o pojemności łyżki > 1 m3 - szt. 1 Równiarka - szt. 1 Usługa dotyczy oczyszczania nawierzchni dróg ze śniegu ładowarką o pojemności łyżki > 1 m3 Wykonawcy na w/w drogach przez ok. 20 dni po 4 godz., dziennie w sezonie zimowym 2016/2017 oraz odśnieżanie w/w dróg równiarką Wykonawcy przez ok. 20 dni po 4 godz. dziennie w sezonie zimowym 2016/2017. ZADANIE Nr X 1. Odśnieżanie następujących dróg powiatowych gmina Drawsko, Krzyż Wlkp., Wieleń: 1337P Mężyk - Miały - Biała 1336P Drawski Młyn - Pęckowo - Piłka 1323P Krzyż Wlkp. - Drawsko - Pęckowo Środki transportowo - sprzętowe niezbędne do wykonania zadania to: Samochód ciężarowy o ładowności powyżej 5 t + pług średni - szt. 1 Ładowarka o pojemności łyżki > 1 m3 - 1 szt. Usługa dotyczy oczyszczania nawierzchni dróg ze śniegu samochodem ciężarowym o ładowności powyżej 5 t + pług średni Wykonawcy na w/w drogach przez ok. 15 dni po 6 godz., dziennie w sezonie zimowym 2015/2016 oraz odśnieżanie w/w dróg ładowarką o pojemności łyżki > 1 m3 Wykonawcy przez ok. 15 dni po 6 godz. dziennie w sezonie zimowym 2015/2016. ZADANIE Nr XI 1. Odśnieżanie następujących dróg powiatowych gmina Krzyż Wlkp. ,Wieleń: 1321P Gieczynek - Dzierżązno Wielkie - Dzierżązno Małe 1322P Gieczynek - Dębogóra - Wieleń Środki transportowo - sprzętowe niezbędne do wykonania zadania to: Ładowarka o pojemności łyżki > 1 m3 - szt. 1 Usługa dotyczy oczyszczania nawierzchni dróg ze śniegu odśnieżanie w/w dróg ładowarką o pojemności łyżki > 1 m3 Wykonawcy przez ok. 10 dni po 6 godz. dziennie w sezonie zimowym 2016/2017. ZADANIE Nr XII 1. Odśnieżanie następujących dróg powiatowych gmina Krzyż Wlkp. ,Wieleń: 1321P Kuźnica Żelichowska - Żelichowo Środki transportowo - sprzętowe niezbędne do wykonania zadania to: Ładowarka o pojemności łyżki > 1 m3 - szt. 1 Usługa dotyczy oczyszczania nawierzchni dróg ze śniegu odśnieżanie w/w dróg ładowarką o pojemności łyżki > 1 m3 Wykonawcy przez ok. 10 dni po 3 godz. dziennie w sezonie zimowym 2016/2017

II.5) Główny kod CPV: 90620000-9

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2015.2164 ze zm.). Zamówienia uzupełniające będą mogły być udzielone jeżeli: 1. polegają na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, co zamówienie podstawowe, 2. zamówienie uzupełniające są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, 3. wartość zamówień uzupełniających nie przekroczy 30% wartości zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 30/04/2017


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonywana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawca załączy wypełniony załącznik nr 6 - Wykaz sprzętu
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Formularz „OFERTA”, formularz cenowy, oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, wykaz sprzętu, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza zlecić do wykonania podwykonawcom, zaparafowany wzór umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nr

czas trwania etapu

   


Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

Kryteria

Znaczenie

Cena

60

Czas reakcji

40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nr

czas trwania etapu

   


Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają dla swojej ważności formy pisemnej w postaci aneksu, podpisanego przez obie strony. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy PZP przewiduje możliwość dokonania zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku wystąpienia c najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: zmiana adresu/siedziby Zamawiającego lub Wykonawcy; zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy; zmiana rachunku bankowego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 14/11/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: Zadanie nr 1    Nazwa: Zadanie nr 1 - Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego w sezonie 2016/2017

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: ZADANIE Nr I 1. Odśnieżanie następujących dróg powiatowych gmina Czarnków i Lubasz: 1356P ul. Wroniecka m. Czarnków 1209P gr. powiatu - Walkowice - Romanowo - Czarnków 1342P Sarbia - Gębice - Huta - Komorzewo 1341P Brzeźno - Gębice - granica powiatu 1351P Białężyn - Grzępy do dr. 1343P, 1350P Komorzego - Prusinowo 1346P Prusinowo - Śmieszkowo - droga woj. 178 1344P Pianówka - Goraj 1348P Lubasz - Stajkowo - Nowina 1349P od dr.woj.153 - Bzowo - Stajkowo 1334P Romanowo Górne - gr. powiatu (Kruszewo) - gr. powiatu - Marunowo 1345P Dębe - Śmieszkowo do drogi woj. 178 Środki transportowo - sprzętowe niezbędne do wykonania zadania to: Nośnik o ładowności powyżej 5 t + pług średni - szt. 1 Ładowarka o pojemności łyżki > 1 m3 - szt. 1 Usługa dotyczy oczyszczania nawierzchni dróg ze śniegu nośnikiem z pługiem średnim Wykonawcy na w/w drogach przez ok. 20 dni po 6 godz. dziennie w sezonie zimowym 2016/2017 i odśnieżanie dróg ładowarką o pojemności łyżki > 1 m3 Wykonawcy przez 20 dni 6 godz. dziennie w sezonie zimowym 2016/2017
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:

Kryteria

Znaczenie

Cena

60

Czas reakcji

40

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: Zadanie nr 2    Nazwa: Zadanie nr 2 - Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego w sezonie 2016/2017

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE Nr II 1.Odśnieżanie następujących dróg powiatowych gmina Lubasz: 1346P Prusinowo - Sławno - Sokołowo 1347P Lubasz - Sławno - Kamionka Środki transportowo - sprzętowe niezbędne do wykonania zadania to: Ciągnik rolniczy+ pług średni - szt. 1 Ładowarka o pojemności łyżki > 1 m3 - szt. 1 Usługa dotyczy oczyszczania nawierzchni dróg ze śniegu ciągnik rolniczy + pług średni Wykonawcy na w/w drogach przez ok. 15 dni po 6 godz. dziennie w sezonie zimowym 2016/2017 i odśnieżanie dróg ładowarką o pojemności łyżki > 1 m3 Wykonawcy przez 15 dni 6 godz. dziennie w sezonie zimowym 2016/2017.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:

Kryteria

Znaczenie

Cena

60

Czas reacji

40

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: Zadanie nr 3    Nazwa: Zadanie nr 3 - Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego w sezonie 2016/2017

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE Nr III 1. Odśnieżanie następujących dróg powiatowych gmina Czarnków, Lubasz, Połajewo: 1343P Śmieszkowo - Boruszyn 1342P Młynkowo - Komorzewo 1846P gr. powiatu -Tarnówko - Boruszyn - Połajewo - Krężoły 1353P Tarnówko - Młynkowo - Krosinek - Połajewo 1352P Przybychowo - gr. Powiatu Środki transportowo - sprzętowe niezbędne do wykonania zadania to: Ładowarka o pojemności łyżki > 1 m3 - szt. 1 Równiarka - szt. 1 Usługa dotyczy oczyszczania nawierzchni dróg ze śniegu ładowarka o pojemności łyżki > 1 m3 Wykonawcy na w/w drogach przez ok. 15 dni 6 godz. dziennie w sezonie zimowym 2016/2017 oraz odśnieżanie w/w dróg równiarką Wykonawcy przez ok. 15 dni po 6 godz. dziennie w sezonie zimowym 2016/2017. Obwód Drogowy w Trzciance
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:

Kryteria

Znaczenie

Cena

60

Czas reakcji

40

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: Zadanie nr 4    Nazwa: Zadanie nr 4 - Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego w sezonie 2016/2017

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE Nr IV 1. Odśnieżanie dróg powiatowych gmina Trzcianka, Czarnków: 1332P Biała - Radolin - Radolinek - Kuźnica Czarnkowska 1333P Trzcianka - Radolin 1335P od dr. woj. 178 - Radolinek 1326P (kierunek Gajewo) od dr. woj. 174-Zofiowo-do dr. woj. 174 (kierunek Czarnków) Środki transportowo - sprzętowe niezbędne do wykonania zadania to: Ciągnik rolniczy + pług średni - szt. 1 Usługa dotyczy oczyszczania nawierzchni dróg ze śniegu ciągnik rolniczy + pług średni Wykonawcy na w/w drogach przez ok. 20 dni po 6 godz., dziennie w sezonie zimowym 2016/2017.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:

Kryteria

Znaczenie

Cena

60

Czas reakcji

40

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: Zadanie nr 5    Nazwa: Zadanie nr 5 - Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego w sezonie 2016/2017

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE Nr V 1. Odśnieżanie dróg powiatowych gmina Trzcianka: 1318P Rychlik - Siedlisko 1319P od dr. woj. 180 - Górnica 1320P Biernatowo - do dr. woj. 309 1324P od dr. woj. 178 - Nowa Wieś - Runowo Środki transportowo - sprzętowe niezbędne do wykonania zadania to: Ciągnik rolniczy + pług średni - szt. 1 Usługa dotyczy oczyszczania nawierzchni dróg ze śniegu ciągnik rolniczy + pług średni Wykonawcy na w/w drogach przez ok. 20 dni po 6 godz., dziennie w sezonie zimowym 2016/2017
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:

Kryteria

Znaczenie

Cena

60

Czas reakcji

40

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: Zadanie nr 6    Nazwa: Zadanie nr 6 - Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego w sezonie 2016/2017

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE Nr VI 1. Odśnieżanie dróg powiatowych gmina Trzcianka: 1327P Łomnica - Trzcianka - (ul. Łomnicka) 1328P Pokrzywno - Łomnica - Wrząca 1163P Róża Wielka - gr. powiatu - Pokrzywno - gr. powiatu 1167P od dr. woj. 170 granica powiatu (Róża Wielka) Środki transportowo - sprzętowe niezbędne do wykonania zadania to: Samochód ciężarowy o ładowności powyżej 5 t do pługa - szt. 1 Usługa dotyczy oczyszczania nawierzchni dróg ze śniegu samochodem ciężarowym powyżej 5 t Wykonawcy z pługiem Zamawiającego na w/w drogach przez ok. 20 dni po 6 godz. dziennie w sezonie zimowym 2016/2017
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:

Kryteria

Znaczenie

Cena

60

Czas reakcji

40

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: Zadanie nr 7    Nazwa: Zadanie nr 7 - Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego w sezonie 2016/2017

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE Nr VII 1. Odśnieżanie następujących dróg powiatowych gmina Trzcianka: 1331P Trzcianka - Biała 1332P od dr. woj.180 - Biała - Radolin Środki transportowo - sprzętowe niezbędne do wykonania zadania to: Ładowarka o pojemności łyżki > 1 m3 - szt. 1 Usługa dotyczy oczyszczania nawierzchni dróg ze śniegu ładowarką o pojemności łyżki > 1 m3 Wykonawcy na w/w drogach przez ok. 20 dni po 5 godz., dziennie w sezonie zimowym 2016/2017
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:

Kryteria

Znaczenie

Cena

60

Czas reakcji

40

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: Zadanie nr 8    Nazwa: Zadanie nr 8 - Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego w sezonie 2016/2017

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE Nr VIII 1. Odśnieżanie następujących dróg powiatowych gmina Trzcianka: 1328P Pokrzywno - Łomnica - Wrząca 1163P gr. powiatu - stacja Stobno do dr. woj. 180 1329P Stobno-granica powiatu (Ługi Ujskie) Środki transportowo - sprzętowe niezbędne do wykonania zadania to: Ładowarka o pojemności łyżki > 1 m3 - szt. 1 Usługa dotyczy oczyszczania nawierzchni dróg ze śniegu ładowarką o pojemności łyżki > 1 m3 Wykonawcy na w/w drogach przez ok. 20 dni po 6 godz., dziennie w sezonie zimowym 2016/2017. Obwód Drogowy w Wieleniu
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:

Kryteria

Znaczenie

Cena

60

Czas reakcji

40

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: Zadanie nr 9    Nazwa: Zadanie nr 9 - Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego w sezonie 2016/2017

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE Nr IX 1. Odśnieżanie następujących dróg powiatowych gmina Wieleń, Lubasz: 1340P Gulcz - Krucz 1339P Rosko - Hamrzysko Środki transportowo - sprzętowe niezbędne do wykonania zadania to: Ładowarka o pojemności łyżki > 1 m3 - szt. 1 Równiarka - szt. 1 Usługa dotyczy oczyszczania nawierzchni dróg ze śniegu ładowarką o pojemności łyżki > 1 m3 Wykonawcy na w/w drogach przez ok. 20 dni po 4 godz., dziennie w sezonie zimowym 2015/2016 oraz odśnieżanie w/w dróg równiarką Wykonawcy przez ok. 20 dni po 4 godz. dziennie w sezonie zimowym 2016/2017
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:

Kryteria

Znaczenie

Cena

60

Czas reakci

40

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: Zadanie nr 10    Nazwa: Zadanie nr 10 - Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego w sezonie 2016/2017

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE Nr X 1. Odśnieżanie następujących dróg powiatowych gmina Drawsko, Krzyż Wlkp., Wieleń: 1337P Mężyk - Miały - Biała 1336P Drawski Młyn - Pęckowo - Piłka 1323P Krzyż Wlkp. - Drawsko - Pęckowo Środki transportowo - sprzętowe niezbędne do wykonania zadania to: Samochód ciężarowy o ładowności powyżej 5 t + pług średni - szt. 1 Ładowarka o pojemności łyżki > 1 m3 - 1 szt. Usługa dotyczy oczyszczania nawierzchni dróg ze śniegu samochodem ciężarowym o ładowności powyżej 5 t + pług średni Wykonawcy na w/w drogach przez ok. 15 dni po 6 godz., dziennie w sezonie zimowym 2015/2016 oraz odśnieżanie w/w dróg ładowarką o pojemności łyżki > 1 m3 Wykonawcy przez ok. 15 dni po 6 godz. dziennie w sezonie zimowym 2016/2017
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:

Kryteria

Znaczenie

Cena

60

Czas reakcji

40

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: Zadanie nr 11    Nazwa: Zadanie nr 11 - Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego w sezonie 2016/2017

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE Nr XI 1. Odśnieżanie następujących dróg powiatowych gmina Krzyż Wlkp. ,Wieleń: 1321P Gieczynek - Dzierżązno Wielkie - Dzierżązno Małe 1322P Gieczynek - Dębogóra - Wieleń Środki transportowo - sprzętowe niezbędne do wykonania zadania to: Ładowarka o pojemności łyżki > 1 m3 - szt. 1 Usługa dotyczy oczyszczania nawierzchni dróg ze śniegu odśnieżanie w/w dróg ładowarką o pojemności łyżki > 1 m3 Wykonawcy przez ok. 10 dni po 6 godz. dziennie w sezonie zimowym 2016/2017.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:

Kryteria

Znaczenie

Cena

60

Cza reakcji

40

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: Zadanie nr 12    Nazwa: Zadanie nr 12 - Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego w sezonie 2016/2017

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE Nr XII 1. Odśnieżanie następujących dróg powiatowych gmina Krzyż Wlkp. ,Wieleń: 1321P Kuźnica Żelichowska - Żelichowo Środki transportowo - sprzętowe niezbędne do wykonania zadania to: Ładowarka o pojemności łyżki > 1 m3 - szt. 1 Usługa dotyczy oczyszczania nawierzchni dróg ze śniegu odśnieżanie w/w dróg ładowarką o pojemności łyżki > 1 m3 Wykonawcy przez ok. 10 dni po 3 godz. dziennie w sezonie zimowym 2016/2017
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:

Kryteria

Znaczenie

Cena

60

Czas reakcji

40

6) INFORMACJE DODATKOWE:




Załączniki

SIWZ pdf, 436 kB
SST pdf, 78 kB

Powiadom znajomego