ZDP-2.2410.12.2015
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Wykonanie dokumentacji budowlano - wykonawczej na: Zadanie 1: a) Przebudowa drogi - budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 1343P w m. Śmieszkowo, odcinek długości ok. 340,0 mb, b) Przebudowa drogi - budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 1346P w m. Śmieszkowo, odcinek długości ok. 520,0 mb. Zadanie 2: Przebudowa drogi - budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 1340P w m. Krucz, odcinek długości ok. 570,0 mb. Zadanie 3: Przebudowa drogi - budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 1846P w m. Boruszyn, odcinek długości ok. 230,0 mb. |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Nr sprawy | ZDP-2.2410.12.2015 |
Zamawiający | Zarząd Dróg Powiatowych w Czarnkowie |
Tryb zamówienia | przetarg nieograniczony |
Rodzaj zamówienia | Usługi |
Termin składania ofert | |
Sposób składania ofert | Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Gdańska 56, 64-700 Czarnków |
Edycja
ZDP-2.2410.12.2015
Czarnków: Wykonanie dokumentacji budowlano - wykonawczej na:
Zadanie 1: a) Przebudowa drogi - budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 1343P w m. Śmieszkowo, odcinek długości ok. 340,0 mb, b) Przebudowa drogi - budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 1346P w m. Śmieszkowo, odcinek długości
ok. 520,0 mb.
Zadanie 2: Przebudowa drogi - budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 1340P w m. Krucz, odcinek długości ok. 570,0 mb.
Zadanie 3: Przebudowa drogi - budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 1846P w m. Boruszyn, odcinek długości ok. 230,0 mb.
Numer ogłoszenia: 204286 - 2015; data zamieszczenia: 10.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V |
zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej |
|
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Czarnkowie , ul. Gdańska 56, 64-700 Czarnków, woj. wielkopolskie, tel. 067 2552823, faks 067 2552931.
Adres strony internetowej zamawiającego: zdpczarnkow@poczta.onet.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie dokumentacji budowlano - wykonawczej na: Zadanie 1: a) Przebudowa drogi - budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 1343P w m. Śmieszkowo, odcinek długości ok. 340,0 mb, b) Przebudowa drogi - budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 1346P w m. Śmieszkowo, odcinek długości ok. 520,0 mb. Zadanie 2: Przebudowa drogi - budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 1340P w m. Krucz, odcinek długości ok. 570,0 mb. Zadanie 3: Przebudowa drogi - budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 1846P w m. Boruszyn, odcinek długości ok. 230,0 mb.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres każdego przedmiotu zamówienia do wykonania obejmuje: a) dokumentację projektową (budowlano-wykonawczą) budowy chodnika wraz ze zjazdami na poszczególne działki; b) wykonanie wtórnika do celów projektowych w formie wektorowej wraz z mapą stanu władania oraz wypisem z rejestru gruntów; c) uzyskanie wszystkich opinii, pozwoleń, decyzji i uzgodnień, podziałów geodezyjnych, wykonanie zgłoszeń robót lub decyzji ZRiD bądź pozwolenia na budowę, których dotyczy przedmiot zamówienia koszty ponosi Wykonawca; d) kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót; e) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót; f) organizację ruchu stałą i tymczasową;.
II.1.5)
V |
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: |
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 stanowiące nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Spełnienie tego warunku następuje na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną usługę o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. Za usługi główne Zamawiający uzna wykonanie co najmniej jednej usługi o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tzn. obejmującej swoim zakresem opracowanie dokumentacji projektowej na budowę lub przebudowę drogi lub chodnika lub ścieżki rowerowej wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji administracyjnych w celu realizacji inwestycji o minimalnej wartości 20.000,00 złotych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Spełnienie tego warunku następuje na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej jedną osobą na wymienione poniżej stanowisko: - projektant Wymagane kwalifikacje: uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej (lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie poprzednio obowiązujących przepisów) UWAGA dotycząca stanowiska wskazanego powyżej: Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz.U.2013.1409 ze zm.) osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
Zamawiający określa, że obowiązek wykazania przez Wykonawcę w wykazie (załącznik nr 6 do SIWZ) i złożenie poświadczeń, dotyczy co najmniej jednej wykonanej usługi o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tzn. obejmujących swoim zakresem opracowanie dokumentacji projektowej na budowę lub przebudowę drogi lub chodnika lub ścieżki rowerowej wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji administracyjnych w celu realizacji inwestycji o minimalnej wartości 20.000,00 złotych. Wykonawca nie może sumować wartości kilku usług wymienionych powyżej o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej. - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca ponadto przedkłada: 1. Oświadczenie w związku z art. 26 ust. 2d ustawy Pzp (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ). 2. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w przypadku Wykonawców należących do grupy kapitałowej. 3. Formularz ofertowy (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ). 4. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia-w przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ) lub inne dokumenty udowadniające, że Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz, że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, tj. zawierające następujące informacje: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób ich wykorzystania prze Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 5. Pełnomocnictwo w przypadku gdy reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa lub w przypadku składania oferty wspólnej (wówczas pełnomocnictwo musi zostać udzielone do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin realizacji zamówienia - 10
IV.2.2)
|
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czarnkowsko-trzcianecki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Czarnkowie ul. Gdańska 56 64-700 Czarnków pok. nr 15.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Czarnkowie, ul. Gdańska 56 64-700 Czarnków pok. nr 4.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie