W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Powiat Czarnkowsko-Trzcianecki

ul. Rybaki 3
64-700 Czarnków

tel.: 67 253 01 60
fax: 67 253 01 61

email: powiat@pct.powiat.pl
www.czarnkowsko-trzcianecki.pl


Adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej: /PCT/SkrytkaESP


NIP Powiatu: 763-20-92-218
REGON Powiatu: 570799510


Nr konta bankowego:
76 8951  0009  0000  1007  2000  0010

ZDP-2.2410.15.2015

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego w sezonie 2015/2016
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Nr sprawy ZDP-2.2410.15.2015
Zamawiający Zarząd Dróg Powiatowych w Czarnkowie
Rodzaj zamówienia Usługi
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Gdańska 56, 64-700 Czarnków

                                     Czarnków, dnia 13.11.2015 r.

ZDP-2. 2410.15.2015

Czarnków: Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego w sezonie 2015/2016 (wspólny słownik zamówień: 90.62.00.00-9 - usługi odśnieżania)


Numer ogłoszenia: 165413 - 2015; data zamieszczenia: 13.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Czarnkowie , ul. Gdańska 56, 64-700 Czarnków, woj. wielkopolskie, tel. 067 2552823, faks 067 2552931.

Adres strony internetowej zamawiającego: zdpczarnkow@poczta.onet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego w sezonie 2015/2016 (wspólny słownik zamówień: 90.62.00.00-9 - usługi odśnieżania).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.


II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis zadań-Obwód Drogowy w Trzciance ZADANIE Nr IV: Odśnieżanie dróg powiatowych gmina Trzcianka, Czarnków: 1332P Biała – Radolin – Radolinek – Kuźnica Czarnkowska, 1333P Trzcianka – Radolin, 1335P od dr. woj. 178 – Radolinek, 1326P (kierunek Gajewo) od dr. woj. 174-Zofiowo-do dr. woj. 174 (kierunek Czarnków). Środki transportowo - sprzętowe niezbędne do wykonania zadania: Ciągnik rolniczy + pług średni – szt. 1. Usługa dotyczy oczyszczania nawierzchni dróg ze śniegu ciągnik rolniczy + pług średni Wykonawcy na w/w drogach przez ok. 20 dni po 6 godz., dziennie w sezonie zimowym 2015/2016. ZADANIE     Nr V: Odśnieżanie dróg powiatowych gmina Trzcianka: 1318P Rychlik – Siedlisko, 1319P od dr. woj. 180 – Górnica, 1320P Biernatowo – do dr. woj. 309, 1324P od dr. woj. 178 – Nowa Wieś – Runowo. Środki transportowo - sprzętowe niezbędne do wykonania zadania to: Ciągnik rolniczy + pług średni – szt. 1. Usługa dotyczy oczyszczania nawierzchni dróg ze śniegu ciągnik rolniczy + pług średni Wykonawcy na w/w drogach przez ok. 20 dni po 6 godz., dziennie w sezonie zimowym 2015/2016. ZADANIE Nr VI: Odśnieżanie dróg powiatowych gmina Trzcianka: 1327P Łomnica – Trzcianka – (ul. Łomnicka), 1328P Pokrzywno – Łomnica – Wrząca, 1163P  Róża Wielka – gr. powiatu – Pokrzywno  - gr. powiatu , 1167P od dr. woj. 170 granica powiatu (Róża Wielka). Środki transportowo - sprzętowe niezbędne do wykonania zadania to: Samochód  ciężarowy o ładowności powyżej 5 t do pługa  - szt. 1. Usługa dotyczy oczyszczania nawierzchni dróg ze śniegu samochodem ciężarowym powyżej 5 t Wykonawcy z pługiem Zamawiającego na w/w drogach przez ok. 20 dni po 6 godz. dziennie w sezonie zimowym 2015/2016. ZADANIE Nr  VII: Odśnieżanie następujących dróg powiatowych gmina Trzcianka: 1331P Trzcianka – Biała, 1332P od dr. woj.180 – Biała – Radolin. Środki transportowo - sprzętowe niezbędne do wykonania zadania to: Ładowarka o pojemności łyżki > 1 m3 – szt. 1. Usługa dotyczy oczyszczania nawierzchni dróg ze śniegu ładowarką o pojemności łyżki > 1 m3 Wykonawcy na w/w drogach przez ok. 20 dni po 5 godz., dziennie w sezonie zimowym 2015/2016. ZADANIE Nr VIII: Odśnieżanie następujących dróg powiatowych gmina Trzcianka: 1328P Pokrzywno – Łomnica – Wrząca, 1163P  gr. powiatu – stacja Stobno do dr. woj. 180, 1329P Stobno-granica powiatu (Ługi Ujskie). Środki transportowo - sprzętowe niezbędne do wykonania zadania to:Ładowarka o pojemności łyżki > 1 m3 – szt. 1. Usługa dotyczy oczyszczania nawierzchni dróg ze śniegu ładowarką o pojemności łyżki > 1 m3 Wykonawcy na w/w drogach przez ok. 20 dni po 6 godz., dziennie w sezonie zimowym 2015/2016. Obwód Drogowy w Wieleniu - ZADANIE Nr  IX Odśnieżanie następujących dróg powiatowych gmina Wieleń, Lubasz: 1340P Gulcz – Krucz, 1339P Rosko – Hamrzysko. Środki transportowo - sprzętowe niezbędne do wykonania zadania to: Ładowarka o pojemności łyżki  > 1 m3 – szt. 1, Równiarka – szt. 1. Usługa dotyczy oczyszczania nawierzchni dróg ze śniegu ładowarką o pojemności łyżki > 1 m3 Wykonawcy na w/w drogach przez ok. 20 dni po 4 godz., dziennie w sezonie zimowym 2015/2016 oraz  odśnieżanie w/w dróg równiarką Wykonawcy przez ok. 20 dni po 4 godz. dziennie w sezonie zimowym 2015/2016. ZADANIE Nr  XI: Odśnieżanie następujących dróg powiatowych gmina Krzyż Wlkp. ,Wieleń: 1321P Gieczynek – Dzierżązno Wielkie – Dzierżązno Małe, 1322P Gieczynek – Dębogóra – Wieleń. Środki transportowo - sprzętowe niezbędne do wykonania zadania to: Ładowarka o pojemności łyżki  > 1 m3  – szt. 1. Usługa dotyczy oczyszczania nawierzchni dróg ze śniegu odśnieżanie w/w dróg ładowarką o pojemności łyżki > 1 m3 Wykonawcy przez ok. 10 dni po 6 godz. dziennie w sezonie zimowym 2015/2016. ZADANIE Nr  XII Odśnieżanie następujących dróg powiatowych gmina Krzyż Wlkp. ,Wieleń: 1321P Kuźnica Żelichowska – Żelichowska. Środki transportowo - sprzętowe niezbędne do wykonania zadania to: Ładowarka o pojemności łyżki  > 1 m3  – szt. 1. Usługa dotyczy oczyszczania nawierzchni dróg ze śniegu odśnieżanie w/w dróg ładowarką o pojemności łyżki > 1 m3 Wykonawcy przez ok. 10 dni po 3 godz. dziennie w sezonie zimowym 2015/2016.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2013.907 ze zm.). Zamówienia uzupełniające będą mogły być udzielone jeżeli: 1. polegają na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, co zamówienie podstawowe, 2. zamówienie uzupełniające są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, 3. wartość zamówień uzupełniających nie przekroczy 30% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:30.04.2016.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wadium.


III.2) ZALICZKI


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • nie dotyczy
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • nie dotyczy
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonywana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawca załączy wypełniony załącznik nr 6 - Wykaz sprzętu


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • nie dotyczy
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz        z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie       art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
    • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

 

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:


III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków                       o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY


Inne dokumenty niewymienione w pkt. III.4) albo w pkt. III.5)

1. Załącznik nr 2 - formularz OFERTA; 2. Załącznik nr 3 - formularz cenowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: 1.najniższa cena; 2. termin płatności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres   strony  internetowej,   na   której  jest  dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czarnkowsko-trzcianecki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Czarnkowie, ul. Gdańska 56, 64-700 Czarnków pok. nr 14.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2015 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Czarnkowie ul. Gdańska 56 64-700 Czarnków pok. nr 4.


IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie



Załączniki

SIWZ pdf, 744 kB
SST pdf, 78 kB
Zał. 1 docx, 14 kB
Zał. 2 docx, 16 kB
Zał. 3 docx, 20 kB
Zał. 4 docx, 13 kB
Zał. 5 docx, 12 kB
Zał. 6 docx, 12 kB

Powiadom znajomego