Inspektor
Wersja strony w formacie XMLUzasadnienie wyboru | Komisja rekrutacyjna informuje, że na stanowisko określone w ogłoszeniu o naborze wpłynęła jedna oferta, która nie spełnia wymogów formalnych. |
---|
Stanowisko | Inspektor |
---|---|
Miejsce pracy | Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru Starostwa Powiatowego w Czarnkowie |
Termin składania ofert | |
Status | rozstrzygnięte |
STAROSTA CZARNKOWSKO-TRZCIANECKI
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
inspektor
w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru
Starostwa Powiatowego w Czarnkowie
1. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe techniczne z zakresu geodezji i kartografii,
2) obywatelstwo polskie,
3) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
4) brak skazania prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) doświadczenie zawodowe: co najmniej 4 lata stażu pracy w zawodzie geodety, w tym w administracji (geodezyjnej) samorządowej lub rządowej przynajmniej 1 rok przy wykonywaniu podobnych czynności,
6) uprawnienia zawodowe w zakresie geodezji i kartografii określone w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne,
7) nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość regulacji prawnych z zakresu: prawo geodezyjne i kartograficzne, gospodarki nieruchomościami, ewidencji gruntów i budynków, kodeks postępowania administracyjnego oraz przepisów regulujących ustrój i kompetencje samorządu powiatowego,
2) umiejętność samodzielnego wykonywanie opracowań geodezyjnych polowych i kameralnych,
3) bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz innego sprzętu biurowego,
4) znajomość programów: Word, Excel, Windows EGB 2000 oraz GEO-INFO V,
5) umiejętność właściwej interpretacji i stosowania przepisów prawa,
6) umiejętności redagowania tekstów i pism urzędowych,
7) dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole i komunikatywność,
8) samodzielność w działaniu i odpowiedzialność za powierzone zadania.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) realizacja zadań państwowej służby geodezyjnej i kartograficznej,
2) kontrola i weryfikacja operatów technicznych przyjmowanych do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej,
3) udzielanie i przekazywanie informacji o materiałach geodezyjnych zgromadzonych wPODGiK,
4) wyjaśnianie spraw związanych z niezgodnością danych zawartych w ewidencji gruntów a stanem faktycznym odnośnie prawa własności do nieruchomości,
5) prowadzenie powiatowych baz danych wchodzących w skład krajowego systemu informacji o terenie,
6) sporządzanie kwartalnych i rocznych sprawozdań z prac przyjętych do PODGiK.
Czarnków, dnia 13.04.2015
Starosta
/-/ mgr Tadeusz Teterus