W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Powiat Czarnkowsko-Trzcianecki

ul. Rybaki 3
64-700 Czarnków

tel.: 67 253 01 60
fax: 67 253 01 61

email: powiat@pct.powiat.pl
www.czarnkowsko-trzcianecki.pl


Adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej: /PCT/SkrytkaESP


NIP Powiatu: 763-20-92-218
REGON Powiatu: 570799510


Nr konta bankowego:
76 8951  0009  0000  1007  2000  0010

Inspektor

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Uzasadnienie wyboru Komisja rekrutacyjna informuje, że na stanowisko określone w ogłoszeniu o naborze wpłynęła jedna oferta, która nie spełnia wymogów formalnych.
Szczegóły
Stanowisko Inspektor
Miejsce pracy Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru Starostwa Powiatowego w Czarnkowie
Termin składania ofert
Status rozstrzygnięte

STAROSTA CZARNKOWSKO-TRZCIANECKI
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

inspektor

w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru
Starostwa Powiatowego w Czarnkowie


1.    Wymagania niezbędne:

1)      wykształcenie wyższe techniczne z zakresu geodezji i kartografii,

2)      obywatelstwo polskie,

3)      pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

4)       brak skazania prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

5)       doświadczenie zawodowe: co najmniej 4 lata stażu pracy w zawodzie geodety, w tym w administracji (geodezyjnej) samorządowej lub rządowej przynajmniej 1 rok przy wykonywaniu podobnych czynności,

6)       uprawnienia zawodowe w zakresie geodezji i kartografii określone w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne,

7)      nieposzlakowana opinia.


2.  Wymagania dodatkowe:

1)       znajomość regulacji prawnych z zakresu: prawo geodezyjne i kartograficzne, gospodarki nieruchomościami, ewidencji gruntów i budynków, kodeks postępowania administracyjnego oraz przepisów regulujących ustrój i kompetencje samorządu powiatowego,

2)       umiejętność samodzielnego wykonywanie opracowań geodezyjnych polowych i kameralnych,

3)       bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz innego sprzętu biurowego,

4)       znajomość programów: Word, Excel, Windows EGB 2000 oraz GEO-INFO V,

5)       umiejętność właściwej interpretacji i stosowania przepisów prawa,

6)       umiejętności redagowania tekstów i pism urzędowych,

7)       dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole i komunikatywność,

8)       samodzielność w działaniu i odpowiedzialność za powierzone zadania.


3.   Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1)       realizacja zadań państwowej służby geodezyjnej i kartograficznej,

2)       kontrola i weryfikacja operatów technicznych przyjmowanych do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej,

3)       udzielanie i przekazywanie informacji o materiałach geodezyjnych zgromadzonych wPODGiK,

4)       wyjaśnianie spraw związanych z niezgodnością danych zawartych w ewidencji gruntów a stanem faktycznym odnośnie prawa własności do nieruchomości,

5)       prowadzenie powiatowych baz danych wchodzących w skład krajowego systemu informacji o terenie,

6)       sporządzanie kwartalnych i rocznych sprawozdań z prac przyjętych do PODGiK.



Czarnków, dnia 13.04.2015

 


Starosta

/-/ mgr Tadeusz Teterus

Załączniki

Powiadom znajomego