„Dobry i przyjazny urząd”
Realizacja projektu partnerskiego „Dobry i przyjazny urząd”
Stowarzyszenie Gmin i Powiatów Nadnoteckich złożyło w grudniu 2010 roku wniosek do Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji o dofinansowanie projektu „Dobry i przyjazny urząd”. Wniosek złożony został w partnerstwie z: Powiatem Czarnkowsko-Trzcianeckim, Gminą Czarnków, Miastem Czarnków, Gminą Lubasz, Gminą Wieleń oraz Gminą Trzcianka.
Wniosek został rozpatrzony pozytywnie i skierowano go do dofinansowania. Od sierpnia 2011 roku SGiPN rozpoczęło realizacje w/w projektu w partnerstwie z Powiatem Czarnkowsko-Trzcianeckim, Gminą Czarnków, Miastem Czarnków, Gminą Lubasz, Gminą Wieleń oraz Gminą Trzcianka.
Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytetu V Dobre rządzenie, Działania 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałania 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej.
W ramach realizacji celu dotyczącego podniesienia jakości usług świadczonych przez Urząd zostało przeprowadzone badanie satysfakcji klientów Urzędu. Poniżej przedstawiamy raport
z badania:
Raport z badania satysfakcji klientów Starostawa Powiatowego w Czarnkowie w 2012 roku
Raport z badania satysfakcji klientów Starostwa Powiatowego w Czarnkowie w 2013 roku