W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Powiat Czarnkowsko-Trzcianecki

ul. Rybaki 3
64-700 Czarnków

tel.: 67 253 01 60
fax: 67 253 01 61

email: powiat@pct.powiat.pl
www.czarnkowsko-trzcianecki.pl


Adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej: /PCT/SkrytkaESP


NIP Powiatu: 763-20-92-218
REGON Powiatu: 570799510


Nr konta bankowego:
76 8951  0009  0000  1007  2000  0010

  INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT PRACY W POWIATOWYM CENTRUM...

 
INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT PRACY
W POWIATOWYM CENTRUM POMOCY RODZINIE W TRZCIANCE
w ramach Projektu „Integracja społeczna i zawodowa na terenie powiatu czarnkowsko-trzcianeckiego ”,
Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej,
Działanie: 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji,
Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie,
Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Trzciance
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy:
KOORDYNATOR RODZINNEJ PIECZY ZASTĘPCZEJ

– 2 miejsca 2 etaty (umowa o pracę na czas określony)
w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Mickiewicza 50, 64-980 Trzcianka
 
1. Wymagania niezbędne:
1.1. wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, socjologia, praca socjalna, nauki o rodzinie;
1.2. stan zdrowia pozwalający na pracę na w/w stanowisku;
1.3. znajomość ustawy o pomocy społecznej, ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, ustawy o samorządzie powiatowym oraz kodeksu postępowania administracyjnego.
2. Wymagania dodatkowe:
2.1. wysoka kultura osobista;
2.2. umiejętność pracy w zespole;
2.3. umiejętność organizowania życia rodzinnego osób i rodzin znajdujących się w kryzysie;
2.4. odpowiedzialność, rzetelność, operatywność, systematyczność.
Ze względu na specyfikę wykonywanych zadań (wyjazdy służbowe, praca w terenie) w celu zachowania stałego rytmu pracy - preferowane będą osoby dyspozycyjne (w tym prawo jazdy oraz samochód do dyspozycji) oraz osoby szczególnie posiadające doświadczenie w pracy w instytucjach pomocy społecznej i wykazujące się znajomością lokalnego środowiska.
3. Zakres zadań:
3.1. udzielanie pomocy rodzinom zastępczych w realizacji zadań wynikających z pieczy zastępczej;
3.2. przygotowanie planu pomocy dziecku;
3.3. pomoc rodzinom zastępczym w nawiązaniu wzajemnego kontaktu;
3.4. zapewnienie rodzinom zastępczym dostępu do specjalistycznej pomocy dla dzieci, w tym psychologicznej, reedukacyjnej i rehabilitacyjnej;
3.5. zgłaszanie do ośrodków adopcyjnych informacji o dzieciach z uregulowaną sytuacją prawną, w celu poszukiwania dla nich rodzin przysposabiających;
3.6. przedstawianie sprawozdania z efektów pracy koordynatorowi projektu oraz koordynatorowi rodzinnej pieczy zastępczej;
3.7. stała współpraca z pracownikami PCPR zaangażowanymi w realizację projektu PO KL oraz koordynatorem projektu;
3.8. prowadzenie dokumentacji związanej z uczestnictwem Beneficjentów Ostatecznych w projekcie, w tym list obecności, dziennika zajęć.
4. Wymagane dokumenty – kopie winne być potwierdzone za zgodność z oryginałem:
4.1. kopia dowodu osobistego;
4.2. życiorys i list motywacyjny (CV);
4.3. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz dotychczasowe doświadczenie zawodowe;
4.4. oświadczenie kandydata, iż:
-  nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest mu zawieszona ani ograniczona,
- wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niego wynika z tytułu egzekucyjnego,
- nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4.5. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych
podst. prawna; (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).
5. Warunki pracy: 40 godzin w tygodniu – 1 etat, praca na jedną zmianę, pomieszczenie pracy – biuro, czynniki szkodliwe i uciążliwie – nie występują, praca na stanowisku wymaga wyjazdów służbowych, w przypadkach losowych pozostania do dyspozycji przełożonego po godzinach pracy i w dni wolne od pracy.
Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z zamieszczoną adnotacją
„NABÓR - KOORDYNATOR”
 
terminie do dnia 12 kwietnia 2012 roku w sekretariacie – pokój nr 1
 
w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Trzciance,  ul. Mickiewicza 50,
w godz. od 7.30 do 15.30.
Inne informacje:
Planowany termin zawarcia umowy o pracę od dnia 20 kwietnia 2012 roku.
Kandydaci spełniający wymagania konieczne określone w „Ogłoszeniu o naborze” będą zapraszani (telefonicznie lub listownie) na następny etap rekrutacji.
Osoby niezakwalifikowane nie będą powiadamiane,
W przypadku braku zgody Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu (Instytucja Pośrednicząca) na zatrudnienie pracownika w PCPR, niniejsza Informacja zostanie anulowana w całości lub w części dotyczącej ilości etatów.

(Pełna treść ogłoszenia) (169 KB)

Lista kandydatów spełniająca wymagania formalne (143 KB)

Wyniki naboru (545 KB)

Powiadom znajomego