Komunikat o zmianach w działalności punktów nieodpłatnej pomocy prawnej
Komunikat
o zmianach w działalności punktów nieodpłatnej pomocy prawnej
W związku z przeciwdziałaniem zagrożeniom związanym z COVID-19 informujemy, że udzielanie nieodpłatnych porad prawnych na terenie Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego zostaje tymczasowo zawieszone do odwołania.
Istnieje możliwość skorzystania z porad prawnych za pomocą środków porozumiewania się na odległość: telefon, e-mail, komunikator internetowy.
Aby skorzystać z tej możliwości należy wypełnić kartę zgłoszenia (poniżej) wraz z klauzulą RODO i przesłać na adres: npp@pct.powiat.pl
W wyjątkowej sytuacji uzasadnionej brakiem dostępu do Internetu można złożyć wniosek o uzyskanie nieodpłatnej pomocy wraz z oświadczeniem – ustnie przez telefon. Należy wówczas podać : imię, nazwisko, adres, numer PESEL ( w przypadku braku PESEL-numer paszportu lub innego dokumentu stwierdzającego tożsamość), przyczynę odstąpienia od pisemnej formy oświadczenia.
Anonimową opinię o udzielonej nieodpłatnej pomocy prawnej można przekazać:
- telefonicznie pod nr 67 253 01 60 wew. 8
- za pomocą środków komunikacji elektronicznej pod adres email: npp@pct.powiat.pl
- lub listownie wysyłając na adres:
Starostwo Powiatowe w Czarnkowie,
Wydział Organizacyjno-Ogólny,
ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków
Wzór wniosku o potrzebie uzyskania porady prawnej na odległość do pobrania poniżej.
Z poważaniem
Starostwa Czarnkowsko-Trzcianecki
/-/ Feliks Łaszcz