§ 42

SAMODZIELNE STANOWISKO DS. KADR - KA

 

Do podstawowych zadań stanowiska należy:

1) opracowywanie projektu regulaminu pracy starostwa, regulaminu wynagradzania pracowników starostwa i ich nowelizacji;

2) prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz prowadzenie akt osobowych pracowników starostwa oraz kierowników jednostek organizacyjnych z wyjątkiem kierowników szkół i placówek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest powiat;

3) prowadzenie spraw i obsługa techniczna organizacji naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze i kierownicze stanowiska urzędnicze;

4) prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników starostwa, spraw dotyczących urlopów pracowniczych oraz spraw emerytalno-rentowych pracowników;

5) planowanie i koordynowanie szkoleń, dokształcania i doskonalenia zawodowego pracowników starostwa z uwzględnieniem zakresu, kierunków i form szkolenia;

6) planowanie wydatków osobowych starostwa, ich realizacja zgodnie z zatwierdzonym planem finansowym;

7) prowadzenie spraw związanych organizowaniem praktyk oraz stażów pracowniczych w starostwie dla uczniów, studentów, aplikantów i absolwentów szkół;

8) współpraca z powiatowym urzędem pracy w zakresie organizacji zatrudnienia skierowanych osób bezrobotnych;

9) sporządzanie sprawozdań statystycznych w zakresie prowadzonych spraw;

10) prowadzenie spraw związanych z zakładowym funduszem świadczeń socjalnych;

11) prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi pracowników starostwa, kierowników jednostek organizacyjnych i członków zarządu powiatu;

12)   prowadzenie kontroli dyscypliny pracy oraz wykorzystywania zwolnień lekarskich w starostwie.