KOMUNIKAT

DOTYCZĄCY ZAWIESZENIA DZIAŁALNOŚCI PUNKTÓW NIEODPŁATNEJ POMOCY PRAWNEJ NA TERENIE POWIATU CZARNKOWSKO-TRZCIANECKIEGO

            W związku z nadal rozprzestrzeniającym się zagrożeniem związanym z COVID-19 informujemy, że udzielanie nieodpłatnych porad prawnych na terenie Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego w okresie 1 lutego 2021 roku do 28 lutego 2021 roku nadal odbywać się będzie za pomocą środków porozumiewania się na odległość: telefon, e-mail, komunikator internetowy.

Aby skorzystać z tej możliwości należy kontaktować się telefonicznie 67 253 01 60 wew. 8 lub mailowo na adres: npp@pct.powiat.pl

Rejestracji na wizytę/poradę telefoniczna lub mailową można dokonać również samodzielnie korzystając ze strony https://np.ms.gov.pl/wielkopolskie/czarnkowsko-trzcianecki

Anonimową opinię o udzielonej nieodpłatnej pomocy prawnej, która znajduje się w załączeniu można przekazać:

1.      telefonicznie pod nr 67 253 01 60 wew. 8

2.      za pomocą środków komunikacji elektronicznej pod adres email: npp@pct.powiat.pl

3.  lub listownie wysyłając na adres: Starostwo Powiatowe w Czarnkowie, Wydział Organizacyjno- Ogólny, ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków

 

Z poważaniem

Starosta Czarnkowsko-Trzcianecki

 Feliks Łaszcz



Załączniki:

Ankieta NPP