[start] [koniec]Zaświadczenie o wpisie stowarzyszenia do ewidencji stowarzyszeń zwykłych
starosty czarnkowsko-trzcianeckiego

Wydział: Wydział Zdrowia i Współpracy Społecznej, pokój 034, tel. 660 753 285, e-mail. a.michalska@pct.powiat.pl

Zaświadczenie o wpisie do ewidencji stowarzyszeń zwykłych wydawane jest na  wniosek zainteresowanego (załącznik nr 1) i podlega opłacie skarbowej w wysokości - 17 zł (podstawa prawna – ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz.U.2019.1000 t.j. załącznik cz. II ust. 21); 
Nr rachunku do dokonani wpłaty: 22 1020 3903 0000 1402 0046 2747

Wniosek o wydanie zaświadczenia wraz z potwierdzeniem wpłaty należy złożyć w:
Starostwie Powiatowym w Czarnkowie, ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków.

Zaświadczenie wydawane jest  w terminie do 7 dni od dnia złożenia kompletnego wniosku.

Wymagane dokumenty:
1. Wniosek do Starosty o wydanie zaświadczenia z ewidencji
2. Dowód uiszczenia opłaty skarbowej w wysokości 17 zł

 



Załączniki:

Wniosek o wydanie zaświadczenia z ewidencji
Wniosek o wydanie zaświadczenia z ewidencji