[start] [koniec]

Komunikat
o zmianach w działalności punktów nieodpłatnej pomocy prawnej


W związku z przeciwdziałaniem zagrożeniom związanym z COVID-19 informujemy, że udzielanie nieodpłatnych porad prawnych na terenie Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego zostaje tymczasowo zawieszone do odwołania.

Istnieje możliwość skorzystania z porad prawnych za pomocą środków porozumiewania się na odległość: telefon, e-mail, komunikator internetowy.


Aby skorzystać z tej możliwości należy wypełnić kartę zgłoszenia (poniżej) wraz z klauzulą RODO i przesłać na adres: npp@pct.powiat.pl

W wyjątkowej sytuacji uzasadnionej brakiem dostępu do Internetu można złożyć wniosek o uzyskanie nieodpłatnej pomocy wraz z oświadczeniem – ustnie przez telefon. Należy wówczas podać : imię, nazwisko, adres, numer PESEL ( w przypadku braku PESEL-numer paszportu lub innego dokumentu stwierdzającego tożsamość), przyczynę odstąpienia od pisemnej formy oświadczenia.

Anonimową opinię o udzielonej nieodpłatnej pomocy prawnej można przekazać:

  • telefonicznie pod nr 67 253 01 60 wew. 8
  • za pomocą środków komunikacji elektronicznej pod adres email: npp@pct.powiat.pl
  • lub listownie wysyłając na adres:
         Starostwo Powiatowe w Czarnkowie, 
         Wydział Organizacyjno-Ogólny, 
          ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków


Wzór wniosku o potrzebie uzyskania porady prawnej na odległość do pobrania poniżej.


Z poważaniem
Starostwa Czarnkowsko-Trzcianecki
/-/  Feliks Łaszcz



Załączniki:

Wniosek o potrzebie uzyskania pomocy prawnej na odległość
Wniosek o potrzebie uzyskania pomocy prawnej na odległość