[start] [koniec]

BIURO RADY POWIATU
ul. Rybaki 3, 64 - 700 Czarnków

e-mail

biurorady-lb@pct.bipst.pl

biurorady-mp@pct.bipst.pl


tel. 067 253 01 60 wew. 2122

Przewodniczący Rady Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego
Bogdan Tomaszewski
 

Zakres zadań Biura Rady Powiatu opracowane na podstawie Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Czarnkowie:

§ 38

BIURO RADY POWIATU - BR

 

Biuro Rady Powiatu zapewnia obsługę administracyjną rady powiatu i jej komisji oraz zarządu powiatu.

Do podstawowych zadań Biura Rady należy:

1)     prowadzenie obsługi kancelaryjno-biurowej rady, jej komisji oraz zarządu powiatu;

2)     koordynowanie we współpracy z właściwymi merytorycznie wydziałami prac nad projektami uchwał rady, zarządu oraz przygotowaniem materiałów, sprawozdań i analiz na sesje rady, jej komisje i posiedzenia zarządu;

3)     protokołowanie sesji, posiedzeń komisji i zarządu;

4)     prowadzenie rejestru uchwał rady i zarządu powiatu, wniosków i opinii komisji oraz interpelacji i wniosków radnych;

5)     przekazywanie uchwał, wniosków komisji, interpelacji radnych oraz wyciągów z protokołów zarządowi, wydziałom i jednostkom organizacyjnym  do realizacji, czuwanie nad terminowym ich załatwianiem;

6)     przekazywanie uchwał rady w ramach nadzoru do wojewody wielkopolskiego i regionalnej izby obrachunkowej;

7)     obsługa kancelaryjna przewodniczącego rady oraz przekazywanie radnym materiałów i korespondencji drogą elektroniczną lub za pośrednictwem sekretariatu;

8)     przygotowywanie materiałów do projektów planów pracy rady i jej komisji;

9)     podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z przeprowadzaniem sesji, posiedzeń komisji i zarządu;

10)   udzielanie pomocy radnym w wypełnianiu obowiązków radnego;

11)   sporządzanie list wypłat diet za udział w sesjach, posiedzeniach komisji i zarządu;

12)   wykonywanie innych zadań merytorycznych w zakresie zleconym przez radę i zarząd.