Samodzielne stanowisko ds. kadr
§ 42
REGULAMINU ORGANIZACYJNEGO STAROSTWA POWIATOWEGO
w Czarnkowie
SAMODZIELNE STANOWISKO DS. KADR - KA
Do podstawowych zadań stanowiska należy:
1) opracowywanie projektu regulaminu pracy starostwa, regulaminu wynagradzania pracowników starostwa i ich nowelizacji;
2) prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz prowadzenie akt osobowych pracowników starostwa oraz kierowników jednostek organizacyjnych z wyjątkiem kierowników szkół i placówek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest powiat;
3) prowadzenie spraw i obsługa techniczna organizacji naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze i kierownicze stanowiska urzędnicze;
4) prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników starostwa, spraw dotyczących urlopów pracowniczych oraz spraw emerytalno-rentowych pracowników;
5) planowanie i koordynowanie szkoleń, dokształcania i doskonalenia zawodowego pracowników starostwa z uwzględnieniem zakresu, kierunków i form szkolenia;
6) planowanie wydatków osobowych starostwa, ich realizacja zgodnie z zatwierdzonym planem finansowym;
7) prowadzenie spraw związanych organizowaniem praktyk oraz stażów pracowniczych w starostwie dla uczniów, studentów, aplikantów i absolwentów szkół;
8) współpraca z powiatowym urzędem pracy w zakresie organizacji zatrudnienia skierowanych osób bezrobotnych;
9) sporządzanie sprawozdań statystycznych w zakresie prowadzonych spraw;
10) prowadzenie spraw związanych z zakładowym funduszem świadczeń socjalnych;
11) prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi pracowników starostwa, kierowników jednostek organizacyjnych i członków zarządu powiatu;
12) prowadzenie kontroli dyscypliny pracy oraz wykorzystywania zwolnień lekarskich w starostwie.