W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Powiat Czarnkowsko-Trzcianecki

ul. Rybaki 3
64-700 Czarnków

tel.: 67 253 01 60
fax: 67 253 01 61

email: powiat@pct.powiat.pl
www.czarnkowsko-trzcianecki.pl


Adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej: /PCT/SkrytkaESP


NIP Powiatu: 763-20-92-218
REGON Powiatu: 570799510


Nr konta bankowego:
76 8951  0009  0000  1007  2000  0010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Trzcianka: DOSTAWA MIĘSA DROBIO...

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Trzcianka: DOSTAWA MIĘSA DROBIOWEGO I PRODUKTÓW MIĘSNYCH DROBIOWYCH.

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. 27 Stycznia 41, 64-980 Trzcianka, woj. wielkopolskie, tel. 67 2162366, faks 67 2162366.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MIĘSA DROBIOWEGO I PRODUKTÓW MIĘSNYCH DROBIOWYCH..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 15112130-6 Kurczak świeży /PN-A-86524/ 200 kg 15112130-6 Ćwiartka z kurczaka świeża /PN-A-86524/ 260 kg 15112130-6 Udko z kurczaka świeże /PN-A-86524/ 210 kg 15112130-6 Filet z piersi kurczaka bez kości świeży /PN-A-86524/ 260kg 15112300-9 Wątróbka drobiowa świeża /PN-A-86524/ 80 kg 15112130-6 Żołądki drobiowe świeże /PN-A-86524/ 85 kg 15131135-0 Szynka drobiowa /PN-A-86526/ 260 kg 15131135-0 Salami drobiowe /PN-A-86526/ 60 kg 15131135-0 Polędwica drobiowa /PN-A-86526/ 100 kg 15131135-0 Wędlina drobiowa /PN-A-86526/ 80 kg.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, potwierdzający spełnienie warunków 1.Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3.Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: -nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. -Podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych..

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.3) Wzór umowy W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodne z art. 22 Prawa zamówień publicznych. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1)  Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ UL. 27 STYCZNIA 41 64-980 TRZCIANKA POKÓJ NR 16.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2009 godzina 12:00, miejsce: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ UL. 27 STYCZNIA 41 64-980 TRZCIANKA POKÓJ NR 16.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 20.01.2010.

V. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 424478 - 2009; data zamieszczenia: 10.12.2009


Załączniki:

  1. Formularz ofertowy
  2. Formularz cenowy
  3. Projekt umowy
  4. SIWZ


Powiadom znajomego